1 Можлива причина
Механічна проблема (неповний контакт у роз'ємах, пошкодження кабелю)
Рішення:
Перевірте чи не відійшов кабель в гнізді комп'ютера або WiFi роутера (якщо є).
Якщо є механічне пошкодження кабелю, то в такому випадку слід звернутися в службу технічної підтримки компанії "Зурбаган" за номером 0673002200.
2 Можлива причина
У вас запущений торрент-клієнт (або інша програма завантажує канал зв'язку)
Рішення:
Для початку закрийте торрент-клієнт, якщо швидкість не відновилася, то в такому випадку шукайте іншу програму, яка може в поточний момент завантажувати канал зв'язку. Іноді такими програмами може бути антивірусне ПЗ (дуже часто таке трапляється з антивірусом Avast) або сама операційна система Windows скачує оновлення.
3 Можлива причина
Можливо в поточний момент у вас на 100% завантажений процесор або жорсткий диск.
Рішення:
Таке може бути якщо на комп'ютері встановлюється будь-яке програмне забезпечення в такому випадку просто дочекайтеся кінця установки і перевірте швидкість знову, якщо не допомогло, то спробуйте перезавантажити комп'ютер.
Можливо на вашому комп'ютері є вірус, в результаті роботи якого зникає швидкість, в такому випадку перевірте ваш комп'ютер на наявність вірусів.
Примітка: компанія, що надає послугу доступу до Інтернету, не несе відповідальності за роботу вашого програмного забезпечення і самого комп'ютера в цілому.